Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

Ogłoszenie numer: 9656935, z dnia 2025-04-04

Klient portalu Praca.pl

Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń
  • Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM
  • Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT
  • Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów
  • Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego i duńskiego (min. B1)
  • Dobra znajomość MS Office i Outlook
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Mile widziane doświadczenie w IT Service Desk oraz znajomość ITIL

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i profesjonalne wdrożenie
  • Wsparcie finansowe na edukację i rozwój
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Benefity: karta sportowa, bilety do kina, vouchery
  • Możliwość pracy hybrydowej + pakiet IT do pracy zdalnej
  • Nowoczesne biuro z chill-out roomem (X-box, bilard, gry planszowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

2025-04-11

Junior Farmer Support Specjalist with English

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

pomorskie / Gdańsk

Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years...

Więcej informacji

2025-04-10

Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

pomorskie / Gdańsk

Join Arla’s in-house Service Desk, where youll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, youll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...

Więcej informacji