REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
- Nadzór nad pracą zespołu operacyjnego oraz flotą pojazdów.
- Analiza i optymalizacja tras transportowych.
- Monitorowanie i kontrola kosztów logistycznych.
- Weryfikacja czasu pracy kierowców oraz danych z tachografów.
- Zapewnienie realizacji zadań zgodnych z warunkami umów.
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania działu logistyki.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, transport).
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy zespołowej i organizacyjnej.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu BDO.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Pracę na niezależnym i odpowiedzialnym stanowisku.
- Atrakcyjny pakiet socjalny.
- Możliwość rozwoju w dynamicznym zespole specjalistów.