Specjalista do spraw kadr

Gdański Urząd Pracy
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Numer: StPr/25/2898
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz z ustaniem zatrudnienia (w tym: umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy), prowadzenie ewidencji osobowej pracowników związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy,przygotowywanie umów cywilnoprawnych tj. umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o świadczenie usług. Pd). Planowanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych pracowników, e)rozliczanie czasu pracy w tym: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządzanie list obecności, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy /ewidencjonowanie zwolnień lekarskich/ , prawidłowe udzielanie urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych, bezpłatnych, szkoleniowych, zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich, urlopów wychowawczych, rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników, rozliczanie miesięcznych limitów kilometrów dla poszczególnych pracowników Ośrodka. Prowadzenie ewidencji i wydawanie legitymacji służbowych. Archiwizacja dokumentacji kadrowej pracowników, sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej. Obsługa programów: PROGMAN, KADRY, PŁACE. Prowadzenie czynności związanych z naborem na wolne stanowiska pracy. Kontrola nad terminowością badań lekarskich i szkoleniami z BHP. Przygotowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania oraz aktów prawnych dotyczących oceny pracowników. Opracowywanie przy udziale kadry kierowniczej MOPS opisu stanowisk, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów osób przechodzących na rentę, emeryturę, prowadzenie rejestru osób objętych ubezpieczeniem emerytalnym, rentowym i zdrowotnym.Zgłaszanie do ZUS pracowników, zleceniobiorców, członków rodzin pracowników, wyrejestrowywanie z ZUS osób po ustaniu tytułu do ubezpieczenia, prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i w drodze do pracy.Praca w poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7:30 - 15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy, znajomość ustaw dotyczących: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy, kodeks cywilny (w zakresie umów cywilno-prawnych), o systemie ubezpieczeń społecznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o pracowniczych planach kapitałowych, znajomość rozporządzeń w sprawie: instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: ukończony kierunek prawo, administracja lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Miejsce pracy:

Pruszcz Gdański


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne oferty pracy

2025-04-13

Specjalista do spraw kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

pomorskie / Wejherowo

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i świadectw pracy, naliczanie zasiłków wynikających z zatrudnienia, prowadzenie dodatkowych ewidencji pracowniczych, dokonywanie zgłoszeń do...

Więcej informacji

2025-04-04

Referent ds. kadr

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Pruszcz Gdański

- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie umów o pracę, aneksów i świadectw pracy,- Ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych i wdrażaniu nowych pracowników,-...

Więcej informacji

2025-04-01

Specjalista ds. kadr, płac i księgowości

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Gdańsk

- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- przygotowanie list płac oraz prowadzenie rozliczeń z pracownikami,- przygotowanie deklaracji PIT, ZUS,- weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych,- nadzór nad obiegiem dokumentów i ich...

Więcej informacji