Sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Sekretarz
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zatrudnionych pracowników.Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i pozostałej dokumentacji pracowniczej.Rozliczanie czasu pracy pracowników.Prowadzenie ewidencji badań lekarskich i sporządzanie skierowań na badania. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Dokonywanie zgłoszeń w Programie PŁATNIK.Obsługa Systemu Informacji Oświatowej- NAUCZYCIELE.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja


Wymagania inne:

Staż pracy: 5 lat, znajomość prawa pracy: kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie Oświaty. Obsługa programów: Kadry, Płatnik, System Informacji Oświatowej.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 do 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Podobne oferty pracy

2025-04-11

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

pomorskie / Nowy Dwór Gdański

Zapewnienie kompleksowej obsługi sekretariatu. -prowadzenie sekretariatu- przyjmowanie korespondencji i przesyłek, rejestrowanie ich i doręczania właściwym komórkom org. Komendy,- prowadzenie rejestrów , dzienników, teczek i książek- rozliczanie...

Więcej informacji

2025-04-06

Sekretarka

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPPrzyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie książek doręczeń, ewidencji i rejestrów. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie informatycznym. Przygotowanie dokumentów...

Więcej informacji

2025-04-05

Sekretarka

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Pruszcz Gdański

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, funkcjonowaniem sekretariatu oraz charakterem działalności firmy,2. Współpraca z Opiekunem stażu,3. Odbieranie telefonów,4. Przygotowanie pism i dokumentów,5. Kompletownie i...

Więcej informacji