i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
- Koordynacja dokumentacji pracowniczej
- Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych,
- Prowadzenie rejestru korespondencji,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji,
- Koordynacja szkoleń BHP,
- Rejestrowanie Pracowników na badania,
- Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych do systemu
- Min. wykształcenie średnie
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
- Znajomość obsługi komputera (program Ms Office 365, w szczególności programu Excel)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, sumienność, rzetelność
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pakiet socjalny
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.