Referent ds. kadr

Gdański Urząd Pracy
Referent ds. kadr
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Numer: StPr/25/1662
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie umów o pracę, aneksów i świadectw pracy,- Ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych i wdrażaniu nowych pracowników,- Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP),- Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: adaptacja nowych pracowników
Uprawnienia: komunikatywność i wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Administraja biurowa


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Pruszcz Gdański


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne oferty pracy

2025-04-13

Specjalista do spraw kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

pomorskie / Wejherowo

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i świadectw pracy, naliczanie zasiłków wynikających z zatrudnienia, prowadzenie dodatkowych ewidencji pracowniczych, dokonywanie zgłoszeń do...

Więcej informacji

2025-04-10

Specjalista do spraw kadr

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Pruszcz Gdański

Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz z ustaniem zatrudnienia (w tym: umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy), prowadzenie ewidencji osobowej pracowników związanej z zatrudnieniem,...

Więcej informacji

2025-04-01

Specjalista ds. kadr, płac i księgowości

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Gdańsk

- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- przygotowanie list płac oraz prowadzenie rozliczeń z pracownikami,- przygotowanie deklaracji PIT, ZUS,- weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych,- nadzór nad obiegiem dokumentów i ich...

Więcej informacji