Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0374
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- umiejętność kreowania relacji handlowych- znajomość sprzętów elektronicznych- umiejętność analitycznego myślenia

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Podobne oferty pracy

2025-04-13

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl

pomorskie / Gdańsk

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji

2025-04-02

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl

pomorskie / Gdańsk

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji