Pracownik administracyjno-biurowy

DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Tczew
Numer: StPr/25/0607
OBOWIĄZKI:
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych- Sporządzanie pism, wystawianie faktur, obsługa korespondencji,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz ewidencji czasu pracy- Wsparcie administracyjne, dbanie o porządek w biurze- Zamawianie niezbędnych materiałów do biura.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt: telefoniczny: 605-604-123 lub przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: [email protected]
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Zamówienia publiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Podobne oferty pracy

wczoraj

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Baltix.se sp. z o.o.

pomorskie / Gdynia

Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i...

Więcej informacji

wczoraj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: prowadzenie dokumentacji potwierdzającej przebieg studiów, zapełnianie grup studenckich i seminaryjnych, generowanie protokołów elektronicznych, rozliczenie sesji egzaminacyjnej, przygotowywanie programów studiów...

Więcej informacji

2025-06-29

Pracownik biurowy

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP/CPSiS.2. Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Marketingu i Współpracy z...

Więcej informacji