Doradca klienta dla marki modowej

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Doradca klienta dla marki modowej
Miejsce pracy: Gdańsk
Oferujemy:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie.
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Gdańsku.
Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów.
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania.
  • Zarządzanie komunikacją z klientami/sprzedawcami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat.
Twój profil:
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Znajomość języka polskiego jako ojczystego.
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane.
  • Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych.
  • Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym.
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.

Podobne oferty pracy

wczoraj

Doradca klienta ds. Sprzedaży dla Telewizji

TELUS Digital

pomorskie / Gdańsk

Oferujemy: Kompleksowe szkolenie produktowe. Brak sprzedaży wychodzącej - klienci kontaktują się z Tobą, jeśli są zainteresowani. Praca w biurze lub zdalnie. Wynagrodzenie miesięczne w wysokości 7750 zł brutto (kwota za pełen etat) + bonus. Możliwość...

Więcej informacji

2025-06-16

Doradca klienta

Gdański Urząd Pracy

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPOpracowywanie i przedstawianie klientom ofert ubezpieczenia, ich obsługa oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania. Dokonywanie oględzin i oceny ryzyka zgłoszonego do ubezpieczenia. Zawieranie umów ubezpieczenia, opracowywanie i...

Więcej informacji

2025-06-12

Doradca Klienta w salonie meblowym

Klient portalu Praca.pl

pomorskie / Rumia

Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji....

Więcej informacji